БЕРЕЗДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СЛАВУТСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ
Н А К А З
18.04.2017 №18/2017– н/од
Про підсумки моніторингу
якості знань учнів у 4, 9, 11
класах загальноосвітніх навчальних
закладів Берездівської сільської ради
в 2016-2017 навчальному році
Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Проекту Концепції «Національної системи моніторингу якості освіти», керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 27.07.2016 р. № 889 «Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», на виконання пп.5.1, 5.2 рішення колегії Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 17.01.2017 р. (протокол №1) «Про результати зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів у 2016 році», наказу Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації №40-од від 31.01.2017 р. «Про моніторинг щодо визначення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів», наказу відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Берездівської сільської ради «Про підготовку та проведення моніторингу якості знань учнів у 4, 9, 11 класах навчальних закладів Берездівської сільської ради» від 20.02.2017 року №05/2017-н/од було проведено моніторинг якості знань серед учнів 4, 9, 11 класів навчальних закладів Берездівської сільської ради з української мови, математики у 4 класах, історії України, математики у 9 класах, української мови, історії України, математики у 11 класах.
Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з історії України у 11 класах показали учні Манятинського НВК (директор Сторожук Р. П.) (середній бал – 5,8). Найнижчий показник за результатами моніторингу з історії України показали учні Берездівського НВК (директор Максимчук О. Г.) (середній бал – 3,8). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів з даного предмету за І семестр та моніторингом якості знань. Найменшу різницю в оцінках допустили учні Мирутинського НВК(директор Гнатенко С. Л.) (-0,3 бали), а найбільшу – учні Горицького НВК(директор Романчук В. Р.) (-3,5 бали) (додаток 1).
Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з української мови у 11 класах показали учні Горицького НВК (директор Романчук В. Р.) (середній бал – 8,5), а найнижчий - показали учні Малоправутинського НВК (директор Чуб З. Є.) (середній бал – 5,0). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів з даного предмету за І семестр та моніторингом якості знань. Відсутня різниця в оцінках в учнів Мирутинського НВК (директор Гнатенко С. Л.), а найбільша – в учнів Берездівського НВК (директор Максимчук О. Г.) (-1,5 бали), Манятинського НВК (директор Сторожук Р. П.) (-1,4 бали) (додаток 2).
Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з математики у 11 класах показали учні Горицького НВК директор Романчук В. Р.) (середній бал – 6,2). (Найнижчий показник за результатами моніторингу з української мови показали учні Мирутинського НВК (директор Гнатенко С. Л) (середній бал – 3,2). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів з даного предмету за І семестр та моніторингом якості знань. Найменша різниця в оцінках в учнів Горицького НВК (директор Романчук В. Р.) (-0,7 бали), Малоправутинського НВК (директор Чуб З. Є.) (-0,8 балів), а найбільша – в учнів Мирутинського НВК (директор Гнатенко С. Л ) (-2,8 бали) (додаток 3).
Найвищий показник навченості за результатами моніторингу з математики у 9 класах показали учні Хвощівського НВК (директор Сукач Н. В.) (середній бал – 7,3). Найнижчий якісний показник за результатами моніторингу з математики показали учні Мухарівського НВК (директор Савчук С. П.) (середній бал – 2,7) Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів за І семестр з даного предмету та моніторингом якості знань. Відсутня різниця в оцінках в учнів Хвощівського НВК (директор Сукач Н. В.), а найбільша – в учнів Сьомаківського НВК (директор Сидорчук Т. В.) (-4,6 бали) (додаток 4).
Найвищий показник навченості за результатами моніторингу з історії України у 9 класах показали учні Піддубецького НВК (директор Клюцук В. О.) (середній бал – 7,6). Найнижчий якісний показник за результатами моніторингу з історії України показали учні Манятинського НВК (директор Сторожук Р. П.) (середній бал – 4,0). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів за І семестр з даного предмету та моніторингом якості знань. Найменша різниця в оцінках в учнів Малоправутинського НВК (директор Чуб З. Є.) (-0,1 бали), а найбільша – в учнів Манятинського НВК (директор Сторожук Р. П.) (-3,3 бали) (додаток 5).
Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з української мови у 4 класах показали учні Дяківського НВК (директор Кондратюк Н. В.), Піддубецького НВК (директор Клюцук В. О.) (середній бал – 7,8) Найнижчий показник за результатами моніторингу з української мови показали учні Горицького НВК (директор Романчук В. Р.) (середній бал – 5,1). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів з даного предмету за І семестр та моніторингом якості знань. Найменша різниця в оцінках в учнів Мухарівського НВК (директор Савчук С. П.), Ставичанського НВК (директор Корсун І. А.) (+0,2 бали), а найбільша – в учнів Горицького НВК (директор Романчук В. Р.) (-2 бали) (додаток 6).
Найвищий якісний показник навченості за результатами моніторингу з математики у 4 класах показали учні Дяківського НВК (директор Кондратюк Н. В.) (середній бал – 9,5), а найнижчий - показали учні Сьомаківського НВК (директор Сидорчук Т. В.) (середній бал – 3,3). Разом з тим існує значна розбіжність у оцінках учнів з даного предмету за І семестр та моніторингом якості знань. Найменша різниця в оцінках в учнів Берездівського НВК (директор Максимчук О. Г.), Хвощівського НВК (директор Сукач Н. В.) (+0,2 бали), Малоправутинського НВК (директор Чуб З. Є.), Піддубецького НВК (директор Клюцук В. О.) (-0,2 бали), а найбільша – в учнів Сьомаківського НВК (директор Сидорчук Т. В.) (-4,0 бали) (додаток 7).
На основі зазначеного,
НАКАЗУЮ:
1.Методистам відділу:
1.1. Підготувати методичні рекомендації для вчителів, щодо покращення якості знань учнів;
1.2. Розглянути питання якості викладання навчальних предметів та об’єктивності оцінювання на секційних заняттях в серпні 2017 р.
1.3. Провести відкриті уроки та семінари вчителям-предметникам з усіх предметів інваріантної складової (за окремим планом).
1.4. Провести тренінги з питання дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
2.Керівникам навчальних закладів:
2.1. Розглянути результати моніторингів 2015-2016 н. р., 2016-2017 н. р. на педрадах та спланувати заходи, спрямовані на підвищення якості навчання учнів навчальних закладів.
2.2. Зосередити увагу на індивідуалізації та диференціації навчального процесу щодо роботи з учнями достатнього рівня.
2.3. Посилити контроль за проведенням навчальних занять, дотриманням вимог щодо викладання предмету, критеріїв оцінювання.
2.4. Здійснювати моніторингові дослідження якості знань учнів протягом навчального року, проводити відповідну корекційну роботу з учнями під час навчального процесу.
2.5. Забезпечити мотиваційний аспект викладання навчального матеріалу.
2.6. Вивчити у 2017/2018 н. р. стан викладання української мови та літератури, математики, історії України.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник відділу В.М. Мосіюк
Додатки
|