Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
18.11.2017
20:40
Вітаю Вас Гость | RSS
Birchen Miracle (web-site for teachers)

Меню сайту

Категорії розділу
англійська мова [106]
виховна робота [7]
українська мова та література [3]
Інші предмети [1]
всесвітня історія [1]
історія України [5]

Міні-чат

Наше опитування
Поставте оцінку для сайту
1. Високий рівень
2. Достатній рівень
3. Середній рівень
4. Початковий рівень
Всього відповідей: 72

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлов 
Головна » Файли » Розробки вчителів » англійська мова

Каледарне планування
[ · Скачати дистанційно (499 KB) ] 25.09.2011, 11:24
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ДО ПІДРУЧНИКА О.КАРПЮК "ENGLISH 11”, РІВЕНЬ СТАНДАРТУ

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

1-й семестр
1 Introductory Review

Вивчення англійської мови.
Англійська мова – мова міжнародного спілкування.
- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;
- знаходити схожі риси та відмінності в мовах Learning a Language Learning English requires …

If you really want you have to / should …

ex.4, p.4; ex.5, pp.6-8 ex.1, p.4 ex.2,3, pp.4-5; ex.4b, p.6;
ex.6, p.8 WB
2 English
Grammar Revision
of Tense Forms
(in Present, Past and Future)

ex.1,2,3,4, pp.9-11; ex.6, p.12 ex.5, p.11;
ex.7, p.12
3 Communicate
in English I’ve just finished a short language course. Actually, it was great!
It just takes time to adjust.



ex.1, p.13 ex.2, p. 13; ex.4a, p.14; ex.5, p.15 ex.3, 4b,c, pp.14-15
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

4 Introductory Review
More about English Both English and Ukrainian belong to the …
This sound is not always spelt or read the same way.

ex.2, 3, 4, pp.16-18 ex.6, pp.18-19 ex.1, p.16
5 Unit 1
BEING A STUDENT
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Словники.
- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;
- обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших, аргументувати свою точку зору; Reading If you take responsibility for your own learning you’ll…

If you want to improve your chances of … you should …

a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for)


1st Conditional (Revision)

ex.2, 3, pp.20-23; ex.5, p.6;
Текст ‘Indepen-dent Language Learning’
pp.20-21 ex.1, p. 20;
ex. 4, p.23;

6 Reading + Vocabulary to take / pass the exam
Study or learn?
Learn or find out?
ex.5,6a,b, pp.23-25;
Vocabulary Point, ex.2,3, p.26
ex.6c, p.25 ex.1, p.26

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

7 Unit 1
BEING A STUDENT
Підготовка до іспитів.
Гендерний фактор у навчанні.
Міжнародні іспити з англійської.
Оцінювання.

- підтримувати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змінюючи тему розмови;
- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлюючи ставлення до розглянутої проблеми Grammar It’ll be boring unless Gary comes.
Carl won’t go to the party even if you beg him.

1st Conditional (Revision)

ex. 1,2 p.27 Grammar Points, pp.27-28; ex.3,4,5, p.28
8 Listening You should turn your phone off when you study. Eating fish can help you perform better in tests. assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of) ex.2a, p.29; ex.3, p.30;
ex.4,5, p.30 ex.1,2b, p.29; ex.2,p.29
9 Speaking
Do you think you managed to do enough to pass? ex.1a,p.11 ex.1,2,3, 4, p.31-32 ex.4, p.32
10 Use Your English Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу
ex.1, p.33; ex.4a, pp.35-36 ex.2,3a, 3c, pp.34-35;
ex.4b, p.36
ex.2, p.34;
ex.3b, p.35

11 Use Your English Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Робота над проектом ex.5, p.37

12 Проведення дебатів ex.6, p.38
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

13 Different ways of making notes.
Writing a summary. Writing flow chart, clustering, listing ex.1, p.39;
ex.4, p.40
ex. 2, pp.39-40 ex.3, 5, p.40;

14 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо) Check Your Skills ex.1, p.41 ex.2, p.41 ex.4, pp.42-43 ex.3, p.42
WB
15 Підсумкова робота з теми

16

Unit 2
MAKE UP YOUR MIND
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. Гуманітарний розвиток. Набуття трудових навиків.

- запитувати і надавати інформацію;
- висловлювати свою точку зору та аргументу-вавти її;
- розпитувати з метою роз’яс-нення і уточнен-ня інформації та надання правильних відповідей;
- розповідати про свої захоп-лення, уподоб-бання, мрії, аргументуючи власний вибір; Reading They can choose from a wide range of activities. They can join the experience programme. I’m going to… confidence,
an employer,
a fee,
a founder, persistence,
a volunteer,
to mature,
to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas,
to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project) Perfect Continuous Aspect (Revision)
(Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous)

ex.2, 3, 4,5 pp. 44 - 47 Текст ‘Fill That Gap’
pp.44-46

ex.1, p.44 ; ex. 6, p.47

WB
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

17 Unit 2
MAKE UP YOUR MIND
Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців.
Вибір майбутньої професії.
Навчання після школи. Навчання за кордоном.
- давати власну оцінку фактам;
- висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків;
- обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
Reading + Vocabulary He started work as an assistant of… The successful applicant will receive training. work or job?
possibility, occasion or opportunity?
career, employment, employee

Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)
Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)

ex.8, p.48; ex.9a, pp.49 - 50;
Vocabulary Point, p.51
ex.1, p.51;
Vocabulary Point, p.52
ex.2, p.52; Ex.7, p.48

ex.9b, p.50; ex.3, p.52;
18 Grammar I’ve been working here for… Have you chosen your future profession? Have they already made decisions?

Grammar Point, p.53, 54;
ex.4, p.55 ex.1, 2, 3,
pp.53-54
19 Listening

What type of .. is available in ... ? Which values are important to …? diversity, freedom,
a graduate, liberty, Montreal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded Ex.3, p.57 ex.2, p.56;
ex.4, p.57 Ex. 1, p.56 WB
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння письмо

20 Unit 2
MAKE UP YOUR MIND
Працевлаштування.
Служби працевлаштування. Проблема першого робочого місця. Speaking
There’s no doubt that should become a doctor.
They should learn and be good at… authorities,
an enterprise, legislation,
to assist, to contribute, vocational,
be engaged (in), be obliged (to) ex.5, p.59 ex.1,2,3,4, p.58;
ex.5, p.59
21 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex. 2, 3, p.60;
ex.4, pp.61-63 ex.1, p.60
22 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.5,6, p.63; ex.7, p.64 WB
23 Робота над проектом ex.8, pp.64-65
24 Application Letters,
Curriculum Vitae (CV) Writing ex.1, p.66; ex.3, p.67
Writing Point, p.68
Ex.4,5a, pp.68-69 ex.4, p.68; ex.5,6 p.70 ex.2, p.66;
ex.7, p.70
25 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills PB ex.2, p.71; PB ex.1, p.71

ex.5,
pp. 72-73 ex.3, p.72 WB
26 Підсумкова робота з теми

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння письмо

27 Unit 3
FAMILY RELATION-SHIP.
Сім’я. Стосунки з батьками. Проблема батьків і дітей. Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. - висловлювати свою точку зору та аргументува-ти її;
- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;
- описувати події в їхній логічній послідовності, висвітлюючи власну точку зору;

Reading Maybe he took on the values of his parents.
If I were… I would …
Many conflicts are caused by… It has been greatly exaggerated. an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to

3rd Conditional ex.2, 3, pp.75-77; Тексти ‘Teen Terror’, p.75, ‘George’s Story’,
p. 77
ex.1, p.74 ;
ex.4, 5, p.77;
ex.5, p.77; WB
28 Reading + Vocabulary ex.7, p.78; ex.6, p.78 ex. 2b, p.79
29 Grammar If I had had time, I would have done... Grammar Point; p. 80
ex.1, p.80;
ex.2, p.81; ex.7, p.82 ex.3,4, p.81;
ex.5, 6, p.82
30 Listening

She introduced a new approach to ... Be prepared to compromise.

an approach, an intention,
a judgement,
a negotiation, to annoy,
to assume, irritating,
to bring up ex.3, p.83; ex.7, p.85 ex.4,5, p.84 ex.1,2, p.83; ex.6, p.84
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика читання аудіюван-ня говоріння
письмо

31 Unit 3
FAMILY RELATION-SHIP
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Дружна сім’я – запорука взаєморозу-міння і благополуччя у родині. Speaking We have a responsibility to look after… It is important to take care of… a community,
a generation,
innocence,
a madman,
to avoid smth, to disturb,
to encourage, to overcome,
to recognise
3rd Conditional ex.3, pp.86-87;
ex.5a, 6, p.88 ex.1, 2, p.86;
ex.4, p.87; ex.5b, p.88 WB
32 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.1, p.89 ex.4, p.91; ex.2,3, p.90; ex.5,6, p.91
33 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу
ex.7, p.92 ex.8, p.92; ex.9, p.93 WB
34 Робота над проектом ex.10, p.93
35 A Letter to the Editor or to the Authorities Writing Writing Point, p.94; ex.1, p.95; ex.2, p.96 ex.3,4, p.97 ex.5, p.97; ex.6, pp.97-98
36 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.99 ex.2, p.99

ex.4, p.100 ex.3, p.100 WB
37 Підсумкова робота з теми

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика читання аудіюван-ня говоріння
письмо

38 Unit 4
EATING OUT
Система громадського харчування. Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Страви та інгредієнти. - знаходити схожі риси і від-мінності в національних кухнях своєї та інших країн;
- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
- описувати реалії рідної та іншомовної культур;
- висловлювати припущення щодо можли-вості виконання
дій за певних умов;
Reading It has been developing rapidly.
… is at your service. There is a wide choice of… a fixed price,
a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

Reported Speech (Revision)

2nd Condi-tionals

ex.2, pp.102-104; ex.3, p.105 Текст ‘Eating out in Kyiv’, pp.102-104 ex.1, p.102 WB
39 Reading + Vocabulary Goulash is made with beef and vegetables. You can get a good … here. food, dish or meal? ex. 5a, 6, p.106; Vocabulary Point, p.107;
ex.1,2,3, p.107 ex.4, p.105; ex.5b,p.106 WB
40 Grammar N. wanted to know what I had done… S. reported that they were planning … Grammar Point, p.108;
ex.1, p.108; ex.4, p.109; ex.5, p.110 ex.2, 3, pp.108-109;
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

41 Unit 4
EATING OUT
Відвідування кафе / ресторану. Меню. Замовлення страв. Зарубіжна кухня. Вегетаріанст-во. Здоровий спосіб харчування.
- розповідати про свої уподобання;
- давати поради та реагувати на поради інших;
- запитувати та надавати інформацію;
- вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника.

Listening

Have you made a reservation?
I’ve booked a table for 8 o’clock. a bistro,
a dressing,
a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked
Reported Speech (Revision)

ex.4a, p.113; ex.4c, p.113 ex.2, p.111; ex.3, p.112 ex.1, p.111 ex.4b, p.113
42 Speaking
They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have… a customer, nutritions,
a passion, canned, enthusiastic, beforehand ex.3, p.115 ex.1, 2, p.114; ex.4, p.116 ex.5, p.116
43 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.1,2,3, pp.117-118 ex.5,6, pp.119 - 120 ex.4, p.119
44 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.7a, pp.120-121 ex.8, p.122 ex.7b, p.122

Робота над проектом ex.9, p.122
45 Проведення дебатів ex.8, p.122
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

46 Reports: - an assessment report;
- a proposal report;
- a survey report.
Structure of Reports.
Writing

Writing Point, p.123; ex.1, p.123; ex.3, pp.125-126; ex.4, pp.127-128 ex.2a,b, pp.124-125 ex.5, p.128
47 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.129 ex.2, p.129

ex.4, pp.130-131 ex.3, pp.129-130 WB
48 Підсумкова робота з теми

49 Підсумковий контроль (з читання та аудіювання)
50 Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення)
51 Резервні уроки
52

2-й семестр
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

1 Unit 5
IT’S YOUR PLANET
Вплив науково-технічного прогресу на довкілля та життя суспільства.
Проблеми екології та пошук шляхів їх вирішення.
Взаємозв’язок у природі. - описувати явища та події, аналізувати їхні причини і наслідки;
- висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови;
- оцінювати вплив науково-технічного процесу на різні сфери сучасного життя і довкілля;
- запитувати і надавати інформацію;
Reading Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have…My belief is that we will be able to… There will certainly be a change in… On the contrary. What worried me most was …

His contribution hasn’t been appreciated.
It is said that…
Fred is said to be a … an advance,
a breakdown,
an existence,
a fossil, a fuel, an implication, radiation, reduction, survival, a yield, global warming, greenhouse gas, ozone layer, to preserve, consequent, nuclear, despite smth, in this respect,
to become commonplace,
to cope with smth, to keep pace with, to strive for perfection

prevent, avoid, protect


Passive Voice Revision

The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices ex.1a, p.132; ex.3a, pp.133-136 Вірш ‘Bare Necessi-ties’ p.132;
The Interview ex.3a, pp.133-136 ex.1b, 2, p.133; ex.4,5, p.137 ex.1b, p.133; ex.3b, p.136
2 Reading + Vocabulary ex.6b, pp.137-138;
Vocabulary Point, p.139; ex.1, p.139 ; ex.3, 4 pp.140-141; ex.6a, p.137;
ex.7, p.138; ex.2, p.139-140 WB
3 Grammar ex.2,3, p.142;
Grammar Point, p.143 ex.1 p.142;
ex.4,5, p.143
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

4 Unit 5
IT’S YOUR PLANET
Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Альтернатив-ні джерела постачання енергії та інш. ресурсів. Екологічний транспорт.
Групи та організації в боротьбі за безпеку екології та екологічну свідомість людини. - надавати схвальну/не-хвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
- аргументувати власну думку;
- пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.
Listening
It’s better to use… The scientists are more or less sure about… acid rain, extinction,
a particle, shortage, waste disposal,
to escape,
to react, damaging ex.3, pp.144-145 ex. 1,2, 4,5, pp.144-145 WB
5 Speaking
It is known fact that … I’m not sure what to do. Just think about…!
We can help … by choosing to … an interference, pesticides,
to complain,
to convince,
to dig,
to persuade,
to remind, harmful, renewable, sustainable ex.2a, pp.146-148; ex.3, p.148; ex.4a, pp.149-150 ex.1, p.146; ex.2b,p.148 ex.4b, 5, p.150 WB
6 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.2, p.151 ex.3, p.152 Ex.1, p.151
7 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.4a, 5, pp.152-153 ex.4b,5, p.153 WB
8 Робота над проектом ex.6, p.154
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

9 Opinion Essay. The Structure of an Opinion Essay Writing Ex. 1, p.155,
Writing Point, pp.155-156;
ex.5a, p.157 ex. 2,3, p.155; ex.4a, p.156; ex. ex.4b,c, p.156;
Ex. 5b,c, p.157
10 Writing an Opinion Essay Writing ex.6, pp.157-158; ex.7a, pp.158-159 ex.7b, p.159 ex.8, p.160
11 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.161 ex.2, pp.161-162

ex.4, pp.163-164 ex.3, p.162 WB
12 Підсумкова робота з теми

13 Unit 6
SPEAKING ABOUT ART…
Види мистецтва. Опис творів живопису. В картинній галереї.
- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;
- запитувати і надавати інформацію;
- аналізувати явища культурного життя.
Reading It looked as if he were sinking out of sight.
Her complexion is contrasted by …
The artist enlivens the face by … an arrange-ment (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliv-en, to float, sheer, signifi-cant, to catch some-body’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight

ex.4, pp.165-168; ex.5, p.168 Текст ‘The Picture’, pp.165-167 ex.2,3, p.165 ex.1. p.165
навч
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

14 Unit 6
SPEAKING ABOUT ART…
Кіномистецт-во: улюблені фільми та актори. Відвідування театру: враження від
побаченої
вистави. - висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;
- розповідати про свої уподобання, аргументуючи власний вибір;
Reading + Vocabulary My preference lies with genre of … It is a form of entertainment. It was filmed in …
Looking at the picture, you can … You feel the threatening silence before… Having received the … he went to … to put into words, to be sinking out of sight

Art,
Work of art
The Participle
(Participle 1, Participle 2, Perfect Participle)

ex.8. pp.169-170;
Vocabulary Point, p.171;
ex.1, p.171; ex.2, pp.171-172; ex.3,4,5, p.172 ex.6,7, p.169;
ex.9, 10, p.170 WB
15 Grammar Grammar Point, p.173;
ex.1, 173; ex.2a, pp.173-174; ex.3, p.174; ex.6, p.175 ex.2b, p.174 Ex.4, p.174; ex.5,6, p.175
16 Listening

It takes place in …
It is based on … an approval,
a fiction film,
a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking,
unfavourable, to blend together ex.3, p.177 ex.2, p.176;
ex.6, p.179 ex.1, p.176; ex.4b, p.177; ex.5, p.178; ex.7, p.179 ex.4a, p.177
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

17 Unit 6
SPEAKING ABOUT ART…
Тетральні програми та афіші. Мистецтво в житті людини. Speaking
I thought the production was really brilliant. This play is a complete failure with the public. artistry,
craftsmanship,
a failure, insight, performance,
a shape,
to confess, contemporary The Participle
ex.2, p.180-181,
ex.3b, pp.182-183; ex.1b, p.180; ex.4, p.184-185; ex.5, p.185 ex.1a, p.180; ex.3a, p.181
18 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.1, p.186;
ex.4, pp.188-189 ex.3, p.187; ex.5, p.189 ex.2, pp.186-187;
19 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex. 6, 7, 8 pp.189-191; WB
20 Робота над проектом ex.9, pp.191-192
21 Writing Reviews Writing
ex.1a,2,3,
pp+.193-194 ex.1b, p.193; ex.4b, p.195 ex.4a, p.194; ex.5, p.195
22 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.196 ex.2, p.196

ex.4, pp.197-198 ex.3. p.197 WB
23 Підсумкова робота з теми

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

24 Unit 7
FOCUS ON YOUTH
Участь молоді в соціальних проектах.
Проблеми молоді та пошук шляхів їх подолання.
- запитувати і надавати інформацію про явища, події, факти;
- висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;
- висловлювати побажання, демонструвати зацікавленість у предметі розмови;
- вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;
Reading I had quite a few personal problems. I decided to take a year out. He benefited enormously from the experience. Statistics put the number at approxi-mately…
an addict,
a citizen, drug, government, hardship,
a participant,
a pregnancy, society,
to benefit,
to handle,
exhausting,
non-existent, worldwide, transmitted, AIDS,
HIV-positive,
to get dumped,
to get training (on),
to raise money (for) ex.2, pp.199-201; ex.4, 5, pp.203-204 ‘Being Good Citizens’ ex.2a, pp.199-201 ex.1, p.199; ex.3, p.202; ex.6, pp.204-205; ex.7, p.205
25 Reading + Vocabulary This is a response to the urgent need.
It took a lot of self-control. Self-confident or self-assured?

Past Perfect Tense,

Past Perfect Continuous
Tense

Past Perfect Continuous
Tense ex.1a, p.206;
Vocabulary Point, p.206;
ex.2, p.207; ex.1b, p.206;
ex.3, 4b, p.207 WB
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК

мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

26 Unit 7
FOCUS ON YOUTH
Уміння керувати емоціями – ознака зрілої людини.
Психологічна допомога молодим. Молодь і працевлаштування. Молодіжна культура: стилі, смаки, уподобання. Молодіжні організації і громади. Участь молоді в житті суспільства. - підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми.
Grammar Keep smiling! Don’t forget to do your… Infinitive and Gerund (-ing form) Revision ex.1b,2, p.208; ex.4,5, p.209 Ex.1a, p.208, ex.3, p.209
27 Listening
She was like a vulnerable young child. We need to be aware of… Do smth that helps you … an anxiety,
an envy,
a handicap,
an intelligence,
an illiteracy,
a rage,
a response,
to stunt, contented,
vulnerable,
to carry away,
to gain control ex.1b, 2, pp.210-211; ex.4, pp.212-213 ex.3, p.211; ex.6, p.214 ex.1a, p.210; ex.5, p.213 WB
28 Speaking
They are facing many important problems. The problems influence the life of… an abuse,
bullying, a dis-ease, a disor-der, a suicide,
to embarrass,
to expose,
to frustrate,
to neglect, outrageous, sexually ex.4, pp.217-218 ex. 1, 2, pp.215-216; ex.3, p.217; WB
29 Use Your English gambling, me-mbership, mo-vement, notori-ety, politics, to compromise,
to establish, to tend, to take into account ex.1, p.219;
ex.4, pp.221-223 ex.3, pp.220-221; ex.2, p.220
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК

мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння письмо

30 Unit 7
FOCUS ON YOUTH
Use Your English

Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу ex.5, p.223; ex.6, 7, 8, pp.224-225; WB
31 Робота над проектом ex.9, pp.226-227
32 Essays Suggesting Solutions to Problems

Writing Writing Point, p.228; ex.3, pp.229-230 ex.2, pp.228-229;
ex.4, p.231 ex.1, p.228;
ex.5, p.231
33 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.232 ex.2, p.232 ex.4, pp.233-236 ex.3, pp.232-233 WB
34 Підсумкова робота з теми

навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК

мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

35 Unit 8
PEOPLE AND SOCIETY
Людина у суспільстві. Спільнота людей. Громадське життя. Державний устрій країни. Політична система: гілки влади. Партії і політики.
- описувати події в їхньому історичному розвитку;
- описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;
- аналізувати явища суспільно-політичного життя; Reading On … the parliament proclaimed …
…power belongs to … It took the historical step toward …
The elections are held every four years. It guarantees to all citizens the rights to …

Besides making a mistake he tried …
I’d like to see him tomorrow.
The news was distressing. an anthem, awareness,
a court, disarmament, division,
a law,
an official, a self-deter-mination,
a sovereignty,
a vote,
to declare,
to elect,
to proceed,
to proclaim,
to vest, executive,
judicial,
legislative,
long-cherished,
supreme
policy or politics?

join or unite?

Non-Finite Forms of the Verb (Revision)
(Infinitive, Gerund, Participle)

ex.2, 3, 4,5, pp.237-240 Текст ‘The State of Ukraine’ pp.237-239 ex.1, p.237; ex.6, p.241
36
Reading + Vocabulary ex.8, p.242; Vocabulary Point, p.243
ex.2, 3, 4a, pp.244 - 245 ex.7a, p.241; ex.4b, p.245 Ex.7b, p.241;
ex.9, p.242; ex.1, p.243
37 Grammar Grammar Point, p.246;
ex.1, p.246 ex.2, pp.246-247; ex.3,4, p.247
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК

мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

38 Unit 8
PEOPLE AND SOCIETY
Незалежність держави. Конституція – основний закон країни. Права та обов’язки громадян. Демократичні свободи. Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи. Вибори в Україні. Міжнародна політика. - підводити підсумки обговорення, завершувати розмову,
- висловлюва-
ти власне ставлення до розглянутої проблеми;

Listening
It has the body represented by …
All men are created equal.
affair,
a guideline,
headquarters,
an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation,
to concern,
to defend,
to promote,
legal, human right

Non-Finite Forms of the Verb (Revision)
(Infinitive, Gerund, Participle)

ex.3, p.249 ex.2, p.248; ex.5, p.250 ex.1, p.248; ex.4, p.249
39 Speaking
The very fact that… should be looked upon as sign of …
The political power is divided into three branches. an alternative,
a circum-stance, an equality, a fair trial, a private ownership,
sovereignty,
to comprise,
to fight,
to restore,
to settle,
civilized,
considerable,
fundamental,
permanent,
to be concerned with, to be in power ex.2a, pp.251-252 ex.1, p.251; ex.2b,p.252 ex.3b, p.253;
ex.4, p.254 ex.3a, pp.252-253
навч.
годи-ни розділ,
тематика мовленнєві
функції урок у НМК

мовленнєві зразки лексика

граматика

читання аудіюван-ня говоріння
письмо

40 Unit 8
PEOPLE AND SOCIETY
Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу

ex.1, p.255; ex.4, pp.256-257 ex.3, p.256 ex.2, p.256
41 Use Your English
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу
ex.6a, pp.258-259 ex.5, p.258; ex.6b, 7,
pp.259-261 WB
42 Робота над проектом ex.8, pp.261-262
43 Articles. Their classification and structure. Headlines and their types.
Writing
Writing Point, p.263;
ex.1, p.263; ex.3b, pp.264-265 ex.2, p.263; ex.3a, p.264 ex.4, p.265; ex.5,6, p.266
44 Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання.

(Робота з мовним портфоліо)

Check Your Skills ex.1, p.267
ex.2, p.268 ex.4, pp.269-270 ex.3, p.268 WB
45 Підсумкова робота з теми
(представлення і захист проектів, дискусія, дебати, рольова гра або інші інтерактивні види діяльності на розгляд учителя)
46 Підсумковий контроль (з читання та аудіювання)
47 Підсумковий контроль (з письма та усного мовлення)
48
-
54
Резервні уроки
Категорія: англійська мова | Додав: Kristin
Переглядів: 7012 | Завантажень: 1102 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz